poniedziałek, 13 maja 2013

How to organize makeup station?

Są to oczywiście moje własne przemyślenia i odczucia. Jednak podstawową sprawa jest fakt ile mamy miejsca i w jakiej  kolorystyce mamy meble. Ponieważ od tego miejsca już tylko jedna decyzja dzieli Nas od pierwszego kroku. Wybór toaletki, a ich jest sporo...jednak można wyróżnić minimalistyczne - bardziej eleganckie, proste, które świetnie posłużą za biurko:
 

 Albo zdobione z lustrem i wieloma szufladkami, które mi nawisem  mówiąc kojarzą się z antykami i czymś ekskluzywnym. Jeśli chodzi o toaletki to mamy różne odcienie, a zamieszczone  zdjęcia służą za przykład. Jednak uważam, że biała toaletka pasuje do każdego koloru, odcienia w który może być wyposażony pokój.
 

Natomiast o tyle o ile lubię minimalizm to trochę luksusu mi się należy :)  Dlatego też postanowiłam wykombinować coś pomiędzy, by i moja dusza i ciało cieszyły się z nowego nabytku. Pamiętajcie, że do niepozornej toaletki warto wybrać ozdobne lustro, które jest kolejnym elementem przy urządzaniu toaletki, jak i również nada charakteru miejscu Waszego codziennego upiększania się.



Kolejną rzeczą w urządzeniu toaletki to oświetlenie i dekoracje, ale to już kwestia gustu i preferencji - czy wolimy mieć tylko 'najpotrzebniejsze' rzeczy na wierzchu lub też przechowywać inne przedmioty na blacie toaletki.
  
Następnym etapem jest zakup siedziska - pufy, krzesła, taboretu, czegokolwiek. Chyba, że wolicie stać podczas codziennego rytuału i macie w planach bardzo wysoką toaletkę.

 
Ostatnia faza to wypełnienie "skrzyni skarbem", czyli organizacja kosmetyków /
organizacja toaletki,  o której ostatnio napisałam:
 

5 komentarzy:

  1. upatrzyłam już swoją wymarzoną toaletkę na allegro, ale póki co muszę na nią nazbierać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no ale pochwalisz sie nam jak urzadziłaś swoja i jak ona wygląda co?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. toaletka już wybrana, tylko teraz pieniążki muszę na nią odłożyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

all copyright by Elizabeth-Harmony