piątek, 12 kwietnia 2013

Michael Kors? No, Thanks !


  Osobiście mam podejście, że są rzeczy, w które warto zainwestować,  
natomiast reszta moich akcesoriów i ciuszków nie musi mnie kosztować fortuny 
podczas gdy firm chcących trafić w rynek jest pełno i warto polecać tanie, 
sprawdzone rozwiązanie dla zegarka za około 900 zł od Michael'a Kors'a gdy jest
 to kwota jak z kosmosu, a dany dizajn :)  trafił w Nasze gusta...



Moje rozwiązanie kosztuje mniej więcej 25zł za sztukę plus koszty przesyłki.  
Zegarki znalazłam na stronie sprzedawcy estilo i serdecznie go polecam 
 po 2 dniach przesyłka trafiła do moich rąk.

 Natomiast wogóle marka Geneva jest wspaniała i bardzo ją sobie chwalę. 
Zegarki są kwarcowe co znaczy, że nie trzeba do nich baterii wystarczy je 
nosić na nadgarstku (aby były w ruchu), a będą działać.
 
A oto i zdjęcia wybranych cudeniek:










A jak Wy sądzicie, czy warto wydawać 900zł na MK lub 25zł za Genevę? 
 Macie któryś z tych zegarków ?  
Co o nich sądzicie ?
 

10 komentarzy:

  1. ja wole Korsa, bo lubię i mi się podoba :) jak ktoś ma ochotę na cokolwiek innego, to wolna droga przecież.. każdy kupuje wg uznania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację - ... ale mnie i tak bardziej podoba się Geneva ;]

      Usuń
  2. Są jeszcze rązwiązania pośrednie, np śliczne i porządne Fossil'e za ok 450 zł. Osobiście bałabym się kupić zegarek za 25 zł. Wydaje mi się, że po jakimś czasie różnica da o sobie znać a fizycznie da się zrobić zegarek za 25 zl??? Oby posłużył jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie mam do tanich zegarków ale niestety jestem uczulona na nikiel i z góry narzucone jest kupowanie droższych rzeczy, chodź uważam, że 900 zł za zegarek to przesada, osobiście mam zegarek Casio za około 220 i jestem z niego bardzo zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie Kors,jestem szczesliwa posiadaczka modelu MK5354 i uwielbiam go!!!! Pomiedzy Geneva a Kors wizualnie jest znaczna roznica i podejrzewam jakosciowo rowniez. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwestia jest czy się ma pieniądze czy nie :P Ja wiem, że na pewno nie kupiłabym teraz zegarka za 900 zł, bo mnie zwyczajnie nie stać :P A ten z Genevy bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, muszę się zainteresować Genevą. może i mi coś przypadnie do gustu. chociaz ostatnio zraziłam sie troche do tanich zegarków.

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie 900 zł za zegarek to zdecydowanie przesada, oczywiście jak kogoś stać to czemu nie

    ostatnio też kupiłam sobie ten złoty geneva i jestem zadowolona, dałam 20 zł i taka cena mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą, 900 zł za zegarek Krosa przesada a fajny look można stworzyć m in właśnie z Geneva

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

all copyright by Elizabeth-Harmony