czwartek, 4 kwietnia 2013

Moje Podkłady cz.1 - Annabelle Minerals, Rimmel, Sleek


Dzisiaj przedstawię Wam Najczęściej używane produkty do makijażu 
buzi - cz1 podkłady. Omówię dziś Wam 3 kosmetyki wypowiedzi te mają
 za zadanie podsumowanie mojej opinii, czyli taka krótka 
i treściwa mini recenzja:  
Annabelle Minerals - kryjącego podkładu mineralnego, 
Rimmel Match Perfection - samo dopasowującego się podkładu,
 a także Sleek paletki podkładów/korektorów.



Z marką Annabelle Minerals po wyborze odpowiedniego odcienia polubiliśmy
 się od razu. Natomiast zaczynając od podstaw w swoim posiadaniu
 mam podkład kryjący w odcieniu Fairest Natural. Opakowanie posiada 10g i kosztuje 50zł   
(przy czym wersja 4g to koszt 30zł). 
Natomiast marka AM w swoim asortymencie
 nie zapomniała o próbkach, czy też mini produktach,
 które spokojnie starczą na kilka ładnych użyć.
Annabelle minerals proponuje 3 tonacje : beige, natural i gold 
każda zawiera po 5 odcieni (firest, fair, light, medium, dark).
 Dostępne są one w wersji matującej, rozświetlającej lub kryjącej.

Najlepiej jest nakładać ten podkład na sucho (po nałożeniu kremu, 
ale nie tłustego ponieważ z takimi się nie lubi) i dopiero po aplikacji spryskać, 
np.: wodą lub jak w moim przypadku sokiem aloesowym.

Stosowanie tego produktu w ten sposób daje naprawdę promienne i naturalne
 wykończenie - osobiście sok aloesowy używam dopiero na wykończony makijaż. 
Podkład ładnie się trzyma, nie tworzy efektu maski, czy też zapudrowanej buzi.
Jednak najlepiej współpracuje z pędzlem typu synthetic kabuki.
Polubiłam się z tym produktem i mam zamiar w przyszłości ponownie po niego sięgnąć. 



Rimmel LONDON i podkład  nawilżajaco-rozświetlający z linii Match Perfection. 
 Jedną z jego wielkich zalet jest kolorystyka - coś dla osób o porcelanowej cerze. 
Poza tym jest to podkład z grupy samo dopasowujących się 
lub inaczej mówiąc dobrze stapiający się z odcieniem skóry
Ja posiadam odcień 100 Light Porcelain, czyli najjaśniejszy dostępny kolor na rynku. 

 Podkład jest w bardzo lejkiej formule i moim zdaniem najlepiej nakładać go:
 palcami lub synthetic kabuki. Można powiedzieć, że jest on jak BB z Maybelline, 
ale w idealnym kolorku dla osób o mlecznej skórze. Posiada on szklane opakowanie
 i pompkę, która dozuje sporą ilość produktu, ale już opanowałam sposób nabierania 
tego kosmetyku. Podkład nie lubi się z ciężkimi kremami. 
Trzyma się na skórze bardzo długo, a nawet gdy schodzi jest to równomierne. 
Nadaje skórze zdrowego blasku i wyrównuje koloryt.


Korektor/Podkład Sleek z serii Creme to Powder.  
Kosmetyk ten jest z pewnością bardzo kryjący
Dlatego też na samym początku zamieściłam KORKTOR ja posiadam 
ten kosmetyk w odcieniu dla skóry bardzo jasnej -  Fair/Light koszt paletki 
posiadającej 8g produktu to ok 16zł. Paletka mieści w sobie 5 odcieni
(zarówno w tonacji różowej, zółtej, beżowej jak i od bardzo jasnych po ciemne). 
W moim przypadku są to: 712 Linen, 701 Oyster, 703 Oatmeal, 702 White Rose i ostatni 465 Shell.

Ładnie kryje, ale nie nadaje się do skóry z rozszerzonymi porami lub pod oczy
 - ponieważ wchodzi w wszelkie nierówności i zakamarki na buzi. 
Nie daje idealnie matowego efektu - świeci się po aplikacji.
 Zatem dlaczego i do czego go używam? Ponieważ świetnie spisuje się jako
 baza pod cienie i do tego też go używam. Wspaniale kryje żyłki znajdujące się
 pod cieniutką warstwą skóry na powiece. Natomiast dla tych z Was, 
które chcą wiedzieć co polecałabym w zastępstwie tego produktu (Sleek'a) są to:

3 komentarze:

  1. Moim idealnym odcieniem podkładu Annabelle Minerals jest Natural Fair - no pierwszy raz udało mi się idealnie dobrać kolor podkładu :) To Ty jesteś naprawdę mega-bladzioch, skoro wybrałaś odcień Fairest - ja jak się nim wymaziałam to wyglądałam jak lalka porcelanowa, albo jakaś gejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rimmel w odcieniu najjaśniejszym nie jest dla ciebie za jasny? pytam bo dla mnie był a właśnie zamierzam zamówić AM natural fairest...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ps. fajnie by było jakbyś odpowiedziała u mnie na blogu, bo tutaj pewnie zapomną zajrzeć :P

      Usuń

all copyright by Elizabeth-Harmony