poniedziałek, 13 maja 2013

Moja Toaletka / My Vanity Table - MAY 2013

Pisałam Wam, że pokażę jak wygląda moja toaletka, więc robię to.
Moja toaletka i cała aranżacja mieszkania jest na podstawie mojej osobistej wizji. Nie jestem stylistką/dekoratorką wnętrz, ale jakoś sobie poradziłam. Myślę, że kolejne moje aranżacje będą bardziej zorganizowane czasowo :)



A oto i lista zakupów i ceny produktów:

IKEA - Katowice
TRANBY - lustro 39,99
TINDRA - 2x świece 12,99
SKIMMER - świeczniki 29,99 i 39,99
MALM - toaletka 299,99
VARIERA - wkład do szuflady 7,99

PRAKTIKER - Bytom
CRISTAL - lampka 119,90

JYSK - Bytom
FERNANDO - pufa 60zł

Obecnie toaletka jest już zagospodarowana i  spełnia swoją funkcję 'kącika piękności'. :)



Czy macie ochotę zobaczyć moją organizację kosmetyków?
Bo za jakiś czas chcę się z nimi przeprowadzić do tego luksusowego lokum :)

Jak urządzić toaletkę?
 How to organize vanity table?

7 komentarzy:

  1. noo pewnie że chcemy!!"D
    a co ty myślisz:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie Ci to wyszło ;)
    biurko z Ikei jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale świetna !!!
    bardzo fajny blog dodaję do obserwowanych.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna i estetyczna :) dla mnie jednak za mało miejsca by było Hehe :) ale na szczęście w swojej mam dużo ^^ fajny blog :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna toaletka, ale dla sienie wolałabym większe lustro i jakieś szufladki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda! Tak elegancko, super ;)

    OdpowiedzUsuń

all copyright by Elizabeth-Harmony